Uchazeči o zaměstnání
Uchazeči o zaměstnání
Nové uchazeče o zaměstnání pro naší firmu získáváme inzercí v tisku a internetu, nejčastěji však tím, že náš kmenový zaměstnanec nám doporučí uchazeče o zaměstnání. Není ani výjimkou, že klient nám doporučí uchazeče o zaměstnání s kterým měl již v minulosti dobré zkušenosti.V tomto případě jsou tito uchazeči upřednostněni.
Podmínky pro přijetí do zaměstnání:
-
Bezúhonnost – nutno doložit výpisem z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce) – toto je povinen dokládat zaměstnanec jednou za 12 měsíců
-
Zdravotní prohlídkou s důrazem na schopnost výkonu nočních služeb
-
Čestné prohlášení, že v objektu ve kterém vykonává ostrahu nepracují jeho rodinní příslušníci
-
Je nutné aby trvalý pobyt měl v české republice a měl české občanství
-
Dále musí jít o osobu, která je schopna samostatně pracovat a řešit samostatně dané úkoly
-
Požadujeme alespoň minimální vzdělání – vyučen v jakémkoliv oboru, pokud zákazník nepožaduje vyšší nároky na vzdělání
-
Nový zaměstnanec nastupuje na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce, v této zkušební době je povinen složit zkoušky odborné způsobilosti, které je u bezpečnostních služeb povinen složit každý zaměstnanec do konce roku 2011. Tyto zkoušky plně hradí bezpečnostní služba, s tím, že odejde-li zaměstnanec dříve než za 12 měsíců po složení zkoušky, budeme plnou cenu zkoušky po zaměstnanci požadovat.
-
Ve zkušební době musí zaměstnanec projít skolením bezpečnosti práce, protipožárním školením a kurzem první pomoci. Toto školení zajistí naše služba, je vykonáváno jednou do roka.
-
Naše firma nenabízí možnost ubytování, až na krátkodobé výjimky s ohledem na umístění strážných jiných lokalitách než-li byl strážný původně najat, aby vykonával ostrahu. U naší firmy se neuplatňují finanční postihy za špatný výkon služby jako u ostatních firem, ale tyto nedostatky řešíme pokud jde o menší opomenutí domluvou a projednáním se zaměstnancem.Jde-li o hrubé porušení pracovní kázně, případně neustálá drobná opomenutí je se zaměstnancem rozvázán pracovní poměr. Se zaměstnanci jsme schopni řešit jejich osobní problémy, ale i my od nich očekáváme při nenadálých situacích jejich vstřícnost a pomoc a to ve smyslu náhlé změny služeb, rychlé reakci na požadovanou změnu doby ostrahy ze strany zákazníka, atd.
Pro nové uchazeče zdůrazňujeme, že upřednostníme ty jež mají doporučení od našich zaměstnanců.
Finanční ohodnocení
Je u naší firmy vždy podle nároku kladených na strážné a individuální na každou ostrahu.